فروشگاه نفت آکادمی حاوی مجموعه ای از فایل های اختصاصی و همچنین کتب و محصولات آموزشی مرتبط با رشته مهندسی نفت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 18636

کتابچه مکانیزم های رانش مخزن


کتابچه مکانیزم های رانش مخزن

مخازن هیدروکربنی برای تولید نفت و گاز لازم است به کمک انرژی‌هایی درون‌زا از داخل مخزن به عنوان نیروی محرکه، پشتیبانی شوند تا نفت و گاز از اطراف و اکناف مخزن به سمت دهانه چاه‌های تولیدی روانه شوند. این انرژی‌های پیش‌برنده نفت و گاز را اصطلاحا «مکانیسم‌های رانش مخزن» می‌گوییم.

در خصوص مکانیسم‌های رانش مخزن اطلاعات بسیار پراکنده‌ای در منابع معتبر مهندسی نفت وجود دارد و کمتر رفرنسی را می‌توان یافت که مطالب را به طور پیوسته و یکجا و با نظم و ترتیب معنی‌داری بیان کرده باشد.

در کتابچه «صفر تا صد مکانیسم‌های رانش مخزن» سعی کرده‌ایم این مطالب پراکنده را به صورت یکجا و منظم درآوریم تا به عنوان یک رفرنس کم حجم اما به درد بخور، قابل استفاده درآید به طوری که همه مطالب مورد نیاز در خصوص مکانیسم‌های رانش مخزن و تحلیل‌های مرتبط در آن ارائه شده است.

در این کتابچه با ۶ مکانیسم مختلف رانش مخزن به طور کامل آشنا می‌شویم و پارامتر‌های مخزنی مختلف را برای تک تک این مکانیسم‌ها با بیانی جدید و اختصاصی تحلیل و بررسی می‌کنیم. کسانی که مایل‌اند اطلاعات و دانش خود را در زمینه مکانیسم‌های رانش مخزن که از مطالب اساسی و پایه‌ای در مهندسی مخزن است کامل کنند این کتابچه برای آنهاست.

تمام محتوای کتابچه «صفر تا صد مکانیسم‌های رانش مخزن» به طور اختصاصی توسط مجموعه آموزشی نفت آکادمی و زیر نظر مهندس حمید حیدری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی مخازن از دانشگاه تهران تهیه گردیده و کیفیت و محتوای آن مطابق استاندارد نفت آکادمی است. امید است این مجموعه مفید فایده دانشجویان، پژوهشگران و مهندسان نفت قرار گیرد.

 


مبلغ قابل پرداخت 36,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 606

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه نفت آکادمی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما